کمپانی xsinergia که در ماه May در شهر مالاگا اسپانیا ثبت شده است که با استفاده از ربات ترید اقدام به جذب سرمایه گذار میکند
شماره ثبت شرکت
ES_B93607414
این شرکت جزو شرکت های سرمایه گذاری ارز دیجیتال محسوب میشود که با استفاده از ربات ترید در صرافی های معتبر خرید و فروش انجام میدهد فعالیتی که جدیداً با رونمایی از این ربات توسط این شرکت ها انجام میشود.و به جذب سرمایه مشغول میشوند.
اما موضوعی که برای ما اهمیت دارد این است که در واقع مدت کمی است که سایت این شرکت راه اندازی شده است.و سرمایه گذاران بسیار کمی در اختیار دارد. طبیعی که فرصت سرمایه گذاری مناسب در اختیار شرکتی خواهد بود که از حجم تراکنش مالی کمتری برخوردار است.پس سرمایه گذاری شما ریسک کمتری خواهد داشت. توضیحات بیشتر در ادامه مطلب ...

با تحقیقات انجام شده ما این کمپانی توسط دو برادر به نام Mr. Luis de Mena
که مدیر عامل شرکت است و  Mr.Max de Mena  اداره میشود.
این دو برادر در مالاگا شخصیت تجاری قوی دارند در حالی که در این شهر به تجارت های مختلفی دست برده اند.

اولین تجارت این دو برادر فعالیت در شرکت دکوراسیون و مدل های ساختمانی در مالاگا است.که از لینک زیر میتونید سایت شرکت را مشاهده کنید.تصاویر این دو نفر در پایین همین سایت قرار دارد.

http://www.malaga.sogelux.es

تجارت دوم آن ها،  یک سایت و آژانس مسافرتی و توریستی در شهر مالاگا است که دوستانی که سرمایه گذاری کردند میتونند از قسمت داشبورد مستقیم به این سایت سر بزنند.

http://booking.nousgo.com/

و اما تجارت بعدی آن ها در فروشگاه اینترنتی است که محصولات مختلفی با لوگو شرکت به فروش می رسانند. که این سایت هم در قسمت داشبورد سرمایه گذاران قابل مشاهده است.جالب توجه است که همه سرمایه گذاران شرکت میتونند با استفاده از بالانس داخل داشبوردشون از این فروشگاه خرید کنند!

https://49421d2a-3984-4b90-a4c5-6640d55313cf.my-eshop.info/

کمپانی Xsinergia با شروع فعالیت تریدینگ و سرمایه گذاری خود یک آکادمی مجزا برای اموزش و کسب اطلاعات در رابطه. با پلتفرم های بلاک چین و صنعت کریپتوکارنسی در اختیار شهروندان مالاگا و  اسپانیا قرار خواهد داد تا بتواند این صنعت را به علاقه مندان معرفی کند.که در اینده عکس ها و اطلاعات مورد نیاز در این باره اختیار شما قرار خواهد گرفت

این شرکت با در اختیار قرار دادن کارت اعتباری شرکت به سرمایه گذاران به ان ها اجازه میدهد تا با کارت اعتباری خود در فروشگاه و atm های بیتکوین در کشور مختلف با سود خود را خرید و پول نقد دریافت کنند.
🔻🔻🔻
تمام مدارک و اسناد شرکت در این سایت ها مرجع اسپانیا قابل تحقیق است و میتونید تایید ثبت شدن این شرکت ها را در سایت های زیر مشاهده کنید

🔻http://www.einforma.com

🔻http://www.infocif.es

ما با تحقیق درباره این شرکت متوجه شدیم مدیر عامل و لگ های اصلی شرکت هویت واقعی دارند و این دو برادر در مالاگا تجربه و قدرت تجارت بالایی دارند و مطمئن باشید که این شرکت عمر مفیدی خواهد داشت. حالا با کمی منطق و تحقیق درباره این شرکت میشه گفت که شرکت هایی با هویت درست و مشخص عمر بلند تر و پایان خوشی خواهند داشت این یک حرف نیست و تجربه شرکت های گذشته است که هر شرکتی که بدون هویت فعالیت کرده است پایان خوشی برای سرمایه گذاران آن شرکت نداشته است.